Tuesday, February 26, 2019

οικογενεια adams προσφορα

ελενη ζωδια αση σημερα
οικογενεια adams προσφορα
οικογενεια adams προσφορα

Περιγράφει στη Real, πώς γλίτωσε το παιδί της και με ποιον τρόπο της αποκάλυψε ότι τον παρενοχλούσαν. Όλα ξεκίνησαν από τη μέρα που η 36χρονη κατηγορούμενη άρχισε να προσκαλεί το μικρό αγόρι στο σπίτι της. Η πίεση που του ασκούσε ήταν αφόρητη και μια μέρα ο μικρός δεν άντεξε και αποκάλυψε στη μητέρα του τις ανήθικες προτάσεις που δεχόταν, αλλά και την πίεση να την ακολουθήσει στο σπίτι της.


https://mjpoxxjd.blogspot.com/2019/03/blog-post_62.html

Η μητέρα του αμέσως έσπευσε και κατήγγειλε στην αστυνομία όλα όσα της ανέφερε το παιδί της. «Εγώ πήγα στην Αστυνομία και έκανα την καταγγελία για αυτά που έλεγαν στο παιδί, πήγα μαζί με έναν θείο του γιου μου. Αυτή ζήτησε από το παιδί να τη συνοδεύσει μέχρι το σπίτι της. Ο γιος μου πήγε μέχρι εκεί και τα υπόλοιπα τα ανέλαβε η αστυνομία που έστησε την επιχείρηση χωρίς να κινδυνέψει το παιδί μου».


Η ανήθικη πρόταση


Το σχέδιο της 36χρονη και του συζύγου της να κάνουν «τρίο» με το 13χρονο εφαρμόστηκε με μεθοδικότητα. Προσέγγισαν αρχικά την μητέρα του στο χώρο εργασίας της παριστάνοντας τους πελάτες.


«Το ζευγάρι δεν το γνώριζα καλά, δεν είχαμε στενές σχέσεις. Ερχόταν στο μαγαζί που εργάζομαι ως πελάτισσα η κυρία. Δεν έδωσε κάποιο δικαίωμα ούτε μου είπε για το παιδί. Μέχρι που ένα βράδυ ήρθε το παιδί και μου είπε τι του πρότεινε. Εγώ με αυτή την κυρία δεν είχα καμία σχέση», είπε η μητέρα του 13χρονου.


Πώς έφτασαν στη σύλληψη




αξια των νομων
https://uxxhmgms.blogspot.com/2019/02/blog-post_38.html

No comments:

Post a Comment