Πρόκειται για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης των λιμανιών της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας με αυτά της Βουλγαρίας στο Μπουρκάς και την Βάρνα, στα παραλία της Μαύρης Θάλασσας.
https://dfvfaawk.blogspot.com/2019/02/blog-post_45.html
Το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο θεωρείται αναχρονιστικό, παρωχημένο και στην πραγματικότητα δεν εξυπηρετεί τα δυο ελληνικά λιμάνια, τα οποία στο πλαίσιο των γενικότερων διεθνών μεταφορικών σχεδιασμών προορίζονται να αποτελέσουν, μαζί με αυτό της Θεσσαλονίκης, τις θαλάσσιες πύλες διακίνησης των εμπορευμάτων προς και από τη νοτιοανατολική Ευρώπη αλλά και την Ρωσία, την Ουκρανία και τις αγορές του Καυκάσου.
στρεσ και μουδιασμα
Ενδεικτικό επ αυτού, είναι ότι το λιμάνι της Καβάλας δεν έχει σήμερα καν σιδηροδρομική πρόσβαση, ενώ αυτό της Αλεξανδρούπολης μόλις πέρυσι συνδέθηκε σιδηροδρομικά με το δίκτυο Θεσσαλονίκης-ελληνοτουρκικών συνόρων, μολονότι η απόσταση που το χώριζε από τις γραμμές του τρένου δεν ξεπερνούσε τα διακόσια μέτρα!
μαγικη πολη τραγουδι
Το μνημόνιο, που θα υπογράψουν οι αρμόδιοι υπουργοί κ. κ. Χρήστος Σπίρτζης και Ιβαϊλο Μοσκόφσκι, παρουσία των κ. κ. Τσίπρα και Μπορίσοφ, θα αφορά στη σιδηροδρομική γραμμή από την Καβάλα έως την Βάρνα, μέσω Αλεξανδρούπολης και Μπουρκας, διπλής κατεύθυνσης και με ηλεκτροκίνηση, ώστε οι συρμοί να αναπτύσσουν ταχύτητες έως και εκατόν εξήντα χιλιόμετρα την ώρα. Φυσικά το όλο έργο θα διασυνδεθεί και με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
μαγικη πολη τραγουδι
https://vhovqwqr.blogspot.com/2019/04/blog-post_85.html
No comments:
Post a Comment